    From: "Bartek" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pytanie moze dosc trywialne... ZUS
    Date: Mon, 5 Jan 2004 11:22:20 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@pd223.zgorzelec.sdi.tpnet.pl

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0401051053270.-263369@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl...
    > On Mon, 5 Jan 2004, Bartek wrote:
    > [...składka zdrowotna...]
    >
    > Ano, kwestia "źródła" w ogóle jest niejasna. To co piszesz jest
    > sprawą do której się nie odnosiłem - a gdzieś już taką interpretację
    > również widziałem.
    > Natomiast przy 1-os DG + S.C. ZUS się AFAIK wypowiadał że to dwa
    > "źródła" (a poprzednio obowiązywała zasada: jedno zdrowotne od
    > jednego wpisu do EDG, jeszcze inaczej !).
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

    Dokładnie tak, teraz słyszałem (takie tłumaczenie jeżeli chodzi o zus -
    niestety rózwnież ustne, nie mam czasu napisać wniosku o udzielenie
    informacji przez ZUS co do podstawy faktycznej i prawnej) , że jest to tak,
    np. - tytuł - umowa o pracę - źródło - kilka umów o prace jako osobne
    źródła.
    Wiec to ma sie troszke nijak do tego co ZUS mówi, odnośnie prowadzenia
    dzialalnosci w kilku społkach :(
    Bartek.