  • Data: 2007-07-22 08:40:18
    Temat: Re: Pytanie o fakture pro forma
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Drobne uwagi ; proforma jest "dokumentem" i nalezy ja przechowywać.
    > Stanowi

    Jak ktoś lubi trzymać niepotrzebne papiery :) Ja takich ofert nie trzymam.

    >Stanowi bowiem tytuł do dokonania i przyjecia płatności na konto lub do
    >kasy firmy.

    Hmm, wg mnie bardziej umowa stanowi tytuł do zapłaty a nie ta proforma.

    > Fakturę VAT należy wystawić w dacie wpływu pieniedzy na konto lub do
    > kasy -
    > albo jako faktura VAT zaliczka albo całość. I tyle.

    Nie zgadzam się. F-rę wystawiamy w ciagu siedmiu dni od dnia wydania towaru
    / wykonania usługi (z pewnymi wyjątkami) /otrzymania zaliczki. Data wpływu
    na konto ma znaczenie jedynie w ostatnim przypadku.