  • Data: 2007-07-23 20:20:21
    Temat: Re: Pytanie o fakture pro forma
    Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:2494.000000c1.46a25ce2@newsgate.onet.pl...

    > Fakturę VAT należy wystawić w dacie wpływu pieniedzy na konto lub do
    > kasy -
    > albo jako faktura VAT zaliczka albo całość. I tyle.

    ?? W dniu otrzymania pieniedzy na konto znaczy? No chyba nie do konca sie to
    zgadza, klient po to chcial proforme, zeby zaplacic przedplata i widziec na
    papierku za co zaplacil. A fakture dostanie razem w towarem jak juz
    przyjdzie najpierw do mnie potem do niego, niby jak mialabym wystawic
    fakture na cos czego jeszcze nie mam?

    --
    pozdr,
    ewka