    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pytanie o podatek od sprzedaży nieruchomości
    Date: Mon, 29 Oct 2007 19:20:17 +0100

    Cavallino pisze:

    > Czy to pytanie ma sugerować, że Twoim zdaniem kupno innego mieszkania
    > (jako spełnienie warunku niepodlegania pod 10% podatek przy sprzedaży
    > poprzedniego) powoduje iż okres 5 letniej karencji za tamto pierwotne
    > mieszkanie przestaje obowiązywać?

    Oczywiści. Nie ma przepisu, nie ma obowiązku podatkowego.
    Na szczęście tak życie się potoczyło w naszym kraju, że przy całym
    chaosie prawnym obowiązek podatkowy nie powstaje per analogia ani
    dlatego, że takie jest czyjeś poczucie sprawiedliwości społecznej.

    Proszę, udowodnij mi, że masz racje. Dowód jest prosty - podaj przepis.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813