  • 1. Data: 2004-09-05 10:15:42
    Temat: Pytanie o zamieszczanie ogloszen.....
    Od: "Romanowski" <k...@n...pl>

    Witam,

    do stalych bywalcow grupy i znawcow netykiety. Na jakich zasadach można
    zamiescic posta z ogloszeniem na grupie,
    czy w naglowku dodać "spam" lub "ogłoszenie" i będzie już cacy???.

    prosze o odpowiedź,
    dzieki i pozdrawiam,
    Konrad

  • 2. Data: 2004-09-06 05:57:09
    Temat: Re: Pytanie o zamieszczanie ogloszen.....
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Romanowski" <k...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:chep6j$m80$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > do stalych bywalcow grupy i znawcow netykiety. Na jakich zasadach można
    Dlaczego tylko do stalych? Netykiete powinien znac kazdy...

    > zamiescic posta z ogloszeniem na grupie,
    > czy w naglowku dodać "spam" lub "ogłoszenie" i będzie już cacy???.
    Zadna z form nie jest akceptowana, do ogloszen sa grupy ogloszenia...

    > prosze o odpowiedź,
    > dzieki i pozdrawiam,
    > Konrad
    Prosze
    Lukasz

  • 3. Data: 2004-09-07 20:04:23
    Od: "Romanowski" <k...@n...pl>

    Ok, dziekuje bardzo ale widze rownoczesnie ze sporo osob łamie netykiete....

  • 4. Data: 2004-09-07 21:01:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 7 Sep 2004, Romanowski wrote:

    >+ Ok, dziekuje bardzo ale widze rownoczesnie ze sporo osob łamie netykiete....

    ...a ty się bardzo starasz, nawet piszesz nad cytatem w tym celu ;>

    Jeśli OT i NTG mogę coś skomentować, to od zawsze powiadam iż jeśli
    jeden z drugim zrobi np. stronę i link do niej (z komentarzem na pół
    linijki coby się zmieścił ;)) zamieści w .sigu, po czym w miarę
    sensownie zabierze głos w jednej czy drugiej dyskusji - to mu pewnie
    nic za to nie urwą... ;)

    Oczywiście ja to się nadaję niniejszym do obtentegowania za NTG,
    ale może w googlu dla potomnych zostanie ;) !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 5. Data: 2004-09-08 07:32:56
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Romanowski" <k...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:chl4e7$gkv$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ok, dziekuje bardzo ale widze rownoczesnie ze sporo osob łamie
    netykiete....
    I oczywiscie skoro 'inni' lamia, to czujesz sie zwolniony od stosowania
    netykiety i z checia dolaczysz do tego stada - najczesciej - baranow?

    Reszte masz w poscie Gotfryda...

  • 6. Data: 2004-09-09 07:05:29
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Romanowski napisał:

    > Ok, dziekuje bardzo ale widze rownoczesnie ze sporo osob łamie netykiete....

    Widzę że sporo osób malszcze, beka i dłubie w zębach podczas jedzenia w
    restauracji...

    Podoba mi sie Twój tok rozumowania ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk