  • 1. Data: 2005-10-12 22:59:42
    Temat: Pytanie poczotkującego - składki
    Od: "DSP" <k...@p...fmSPAM>

    Pytanie chyba najbardziej trywialne ze wszystkich. Szukam i szukam ale
    nie mogę znalesc w googlach i na e-inspektorat.

    Dostałem od księgowej kwoty podatków 51; 52; 53 i tak szczerze to nie wiem
    które na jakich drukach mam pisać i wogóle.

    Proszę pomórzcie bo dla Was to pestka a ja to mam robić po raz 1 w życiu i
    wcale to nie jest takie proste.

  • 2. Data: 2005-10-13 07:09:28
    Temat: Re: Pytanie poczotkującego - składki
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "DSP" <k...@p...fmSPAM> napisał w wiadomości
> [...]
    > które na jakich drukach mam pisać i wogóle.
    >
    > Proszę pomórzcie bo dla Was to pestka a ja to mam robić po raz 1 w życiu i

    51/ składki na ubezpieczenie społeczne / emerytalne + rentowe + chorobowe/
    52/ skladka zdrowotna
    53/ na FP + FGSP

  • 3. Data: 2005-10-13 07:40:27
    Od: "DSP" <k...@p...fmSPAM>

    > 51/ składki na ubezpieczenie społeczne / emerytalne + rentowe +
    chorobowe/
    > 52/ skladka zdrowotna
    > 53/ na FP + FGSP
    \/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

    Do tego jest jakoś specjalny druk czy mam to zrobić na poleceniu
    przelewu ?? Czy tam trzeba wpisać coś więcej oprócz: kto; ile i stępelek

  • 4. Data: 2005-10-13 08:07:45
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Maria" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "DSP" <k...@p...fmSPAM> napisał w wiadomości

    > 51/ składki na ubezpieczenie społeczne / emerytalne + rentowe +
> [...]
    Są specjalne druki, które niektóre banki dają za darmo, ale najczęściej
    trzeba kupić. Na tych drukach jest wyszczególnienie gdzie co trzeba wpisać.
    Uzupełnić nr. konta dopiskiem 51
    na drugim druku 52
    na trzecim 53

    kwota np. 100,59
    swój nr rachunku
    nazwa firmy/ lub imię i nazwisko/
    NIP
    TYP id. uzup. literka P dla PESEL i numer swego PESEL
    Typ wpłaty S-za 1 miesiąc
    deklaracja- 2005 i miesiąc np. 01/styczeń czy 10/pażdziernik
    Nr. dekl. np 01 jeśli to pierwsza deklaracja za miesiąc, a jak była korekta
    to zależy która np. 02
    Chyba wszysko

  • 5. Data: 2005-10-13 08:58:47
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    > Są specjalne druki, które niektóre banki dają za darmo, ale najczęściej
    > trzeba kupić. Na tych drukach jest wyszczególnienie gdzie co trzeba
> [...]

    Już się nie uzupełnia tymi cyferkami tylko bodajże 73/1, 78/2 i 83/3 ale jak
    kupisz lub dostaniesz polecenie przelewu do ZUS to tam drobnym druczkiem
    jest dopisana miniinstrukcja jak to wypełnić.

    --
    <><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
    Pozdrawiam

    [księgowość, podatki, wynagrodzenia, ZUS]

  • 6. Data: 2005-10-13 09:27:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Oct 2005, DSP wrote:

    > Do tego jest jakoś specjalny druk

    Masz może konto w banku internetowym ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 7. Data: 2005-10-14 21:31:32
    Od: "DSP" <k...@p...fmSPAM>

> [...]
    > deklaracja- 2005 i miesiąc np. 01/styczeń czy 10/pażdziernik
    > Nr. dekl. np 01 jeśli to pierwsza deklaracja za miesiąc, a jak była
    \/\/\/\/\/\/\/\/

    Czy trzeba coś wpisywać w polu nr 12 ?? Nr decyzji/umowy/tytułu wykonawczego

  • 8. Data: 2005-10-17 18:41:50
    Od: "Bea" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A ta twoja ksiegowa to ci nie mogla ci tego wyjasnic? Tak sobie szelescze.

    Jezeli masz konto w jakims banku internetowym to tam to wszystko juz jest
    poustawiane - podajesz w zasadzie tylko kwoty i za jaki okres sa skladki.

    Jezeli nie poczytaj sobie na zus objasnienia do polecenia przelewu:
    http://www.zus.pl/ref_99/reforma.htm
    czyli zus.pl/poradniki

    Pozdrawiam!

    Bea