    From: Jagna <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pytanie z handlu
    Date: Fri, 29 Jun 2007 09:21:19 -0000

    On 29 Cze, 10:30, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > Moim zdaniem KA DE przekszta canie kupionych *materia ów* na
    > jakie produkty czyli *towary do sprzeda y* jest produkcj .

    A ja mam watpliwosci ;)

    > Jak ktos kupuje pól tony drewna i robi z tego setke palet
    > to przecie jest podobnie.

    To na pewno jest produkcja.

    > To, e kto uwa a i zakupiony materia do produkcji ju jest
    > towarem to jego sprawa, i IMO niczemu to nie przeszkadza: jak
    > kupujesz rubki, to przecie dla kogo te to jest TOWAR,
    > mimo e dla producenta pralek takie rubki s *materia em
    > do produkcji*, prawda?

    Tak....

    > No to jak kupuje si prali i robi z nich rubki, to takie co
    > równie wype nia znamiona "produkcji" :)

    To na pewno...
    I tu moje ale ;)

    Bo popatrz, prowadzisz DG w zakresie handlu np. samochodami, równiez
    uzywanymi.
    Nie znajdujesz kupca na samochód, ale jest chetny na silnik, siedzenia
    te kto kupi, moze jeszcze par cz ci. Reszty "pozbywasz" si
    sprzedajac to na zlom.
    To co? Produkujesz czesci samochodowe? ;>

    Gdyby przyjac takie zalozenie, nalezaloby przewidziec w PKD produkcje
    czesci np., nie myslisz? ;>
    Bo mnie sie wydaje, ze Ty dalej handlujesz, nie produkujac.

    Byc moze, gdyby Sz opowiedzial nam, CO rozbiera na czesci... ;)

    > Podkreslam: IMO w temacie jest blad, chodzi o PRODUKCJE , nie
    > o handel (polegajacy na sprzedazy TEGO SAMEGO co si kupilo)!

    A IMHO, to powinno byc pytanie po prostu o dokumentacje magazynowa,
    ale to juz zwykla semantyka.

    > pzdr, Gotfryd

    i ja - Jagna :)

    PS. Dlaczego w niektorych watkach, mimo wybranego wlasciwego
    kodowania, mam klopot z polskimi koncówkami???