eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPytanie za 100 punktów - czym różnią się przychody z SMSów od przychodów z Google Play? › Re: Pytanie za 100 punktów - czym różnią się przychody z SMSów od przychodów z Google Play?
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Sat, 24 Jan 2015 03:14:10 -0800 (PST)
    Subject: Re: Pytanie za 100 punktów - czym różnią się przychody z SMSów od
    przychodów z Google Play?
    From: j...@g...com

    W dniu piątek, 23 stycznia 2015 22:42:41 UTC+1 użytkownik Gotfryd Smolik news
    napisał:
    > I owszem, tak, ta sama transakcja może "fizycznie wyglądać tak samo",
    > a podpaść pod zupełnie różne przepisy podatkowe choćby z powodu takiego
    > drobiazgu, jak inaczej określona odpowiedzialność stron umowy.

    Chyba rozumiem :)

    > Pewnie dlatego, że umowa z Google Play nie przewiduje takiego
    > rozwiązania. Proste jak drut.
    > Google Play jest w ten sposób wymiksowany z wszelkiej odpowiedzialności
    > "konsumenckiej" wobec klientów, co jednocześnie tłumaczy dlaczego
    > "nie przewidziano w umowie".

    Ciekawe dlaczego np. Apple (mowa o App Store) również nie chciało się w ten sposób
    wymiksować? :)

    VAT, jeśli jest VAT-owcem) oraz wpisywać do

    > Do czego istnieje wyjątek rzecz jasna, pozwalający wpisywać miesięcznie.
    > Ale jak rozumiem do tego trzeba rozporządzenie o prowadzeniu KPiR
    > przeczytać, jako że mi się to zdarzyło to wiem ;>

    > W zupełności się zgadzam, żeby była jasność.
    > Wyjątek pozwalający na miesięczny sumaryczny wpis nijak nie wiąże się
    > ze sposobem otrzymywania płatności, jak również:

    Te raporty sprzedaży wyglądają tak, że są tam informacje o każdej jednej transakcji i
    teraz pytanie, czy każdą transakcję trzeba będzie wpisać oddzielnie do ewidencji
    sprzedaży (lub ewidencji sprzedaży VAT gdy przedsiębiorca jest na VAT), czy też można
    zrobić chociaż "wpis sumaryczny dzienny" na koniec dnia?