  • Data: 2006-04-26 19:21:59
    Temat: Re: RMUA - ZUS- jak to interpretowac?
    Od: postmaster@[127.0.0.1] (ślepy) szukaj wiadomości tego autora

    *jureq* writes:

    > Bo prawo do "tylko zdrowotnego" ma wyłącznie w miesiącach w których
    > uzyskał dochód z pracy równy co najmniej pensji minimalnej.

    Jeśli więc obowiązującą minimalną za grudzień dostałem na początku
    stycznia, to mam w plecy i opcja "tylko zdrowotne" za styczeń mnie nie
    obejmuje..? Bo jak wiadomo, od początku stycznia obowiązuje nowa
    wysokość pensji minimalnej (wraz z nowym rokiem dostałem oczywiście
    odpowiedni aneks do umowy o pracę)...

    pzdrw
    ślepy

    --