  • 1. Data: 2004-12-06 14:24:05
    Temat: Rachunek do umowy zlecenia
    Od: "MK" <i...@o...pl>

    Witam,

    Czy ktos ma moze w elektronicznej formie rachunek do umowy zlecenia?
    Chodzi mi o taki z zestawieniem oplat na ZUS i podatek.

    pozdrawiam,
    MK.

  • 2. Data: 2004-12-06 17:41:53
    Temat: Re: Rachunek do umowy zlecenia
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    MK <i...@o...pl> wrote:

    > Czy ktos ma moze w elektronicznej formie rachunek do umowy zlecenia?
    > Chodzi mi o taki z zestawieniem oplat na ZUS i podatek.

    http://amsnet.pl/priv/pub/rachunek_zlecenie_wzor.sxc

    Moze ktos przy okazji sprawdzi czy wszystko policzone ok? :)

    p.

  • 3. Data: 2004-12-09 12:35:19
    Od: "MK" <i...@o...pl>

    > http://amsnet.pl/priv/pub/rachunek_zlecenie_wzor.sxc
    >
    > Moze ktos przy okazji sprawdzi czy wszystko policzone ok? :)
    >
    > p.

    1. Nie płaci się FP i FGŚP.
    2. Kwotę do opodatkowania zakrąglamy do 1zł (ale 0.5 do góry nie w dół!!!).
    3. Należny podatek zaokrąglamy do 10 gr.

    pozdrawiam,
    MK.

  • 4. Data: 2004-12-09 13:00:14
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 12/6/2004 6:41 PM, Użytkownik Pitus napisał:

    > .sxc

    co to za czort?

    --
    gefragt

  • 5. Data: 2004-12-09 13:46:31
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    du hast mich gefragt napisał(a):

    > co to za czort?

    Plik arkusza kalkulacyjnego Open Office.
    Tak naprawdę jak najbadziej standardowy xml, tyle że zzipowany ;-)
    W odroznieniu do Exela, openoffica może miec każdy ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813