  • Data: 2008-02-23 20:58:35
    Temat: Re: Radio CB a koszty uzyskania
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teoretycznie nie przejdzie, bo CB jest tylko do użytku prywatnego. Z tym,
    > że niekoniecznie o tym wiedzą kontrolerzy z US i UKS.

    Ja nie rozumiem tej logiki. Mam cb w firmowym aucie - kupione na firmę.
    Fakt, że nie było kontroli ale nawet do głowy by mi nie przyszło że nie mogę
    kupić na firmę.
    Jest to pasmo "cywilne" więc cywilnie pytam jadąc z komputerem do klienta
    jak dojechać do wioski której na mapie nie ma. Stoję w korku więc pytam jak
    ten korek objechać. Jadę do miejscowości X z miejscowości Y więc pytam jak
    najszybciej dojechać. To wszystko po to żeby zwiększyć obroty/ zmniejszyć
    koszty.
    Ale nie reklamuję się przez radio w żaden sposób.
    Przecież radio w ten sposób używane jest jak najbardziej "cywilne". A że
    przy okazji pomogę innym kierowcom jak ktoś mnie zapyta o drogę czy o skróty
    to już inna sprawa ale też nijak ma się to do firmy.

    ja uważam, że cb mogę miec jak najbardziej w kosztach bo chyba nie ma
    przepisu który by tego wprost zabraniał

    --
    PawełJ