eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdmowa skasowania opłaty skarbowej na wekslu, czyli wykrakałem. › Re: Raport - poczta, było: Odmowa skasowania opłaty skarbowej na wekslu
  • Data: 2006-10-06 17:05:39
    Temat: Re: Raport - poczta, było: Odmowa skasowania opłaty skarbowej na wekslu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 6 Oct 2006, m...@g...com wrote:

    > Oraz tłumacz przysięgły .... zwłaszcza jak ktoś ma w rodzinie takiego.

    Poprzednio już pytałem czy ktoś ma jasność, bo sprawa nie jest
    prosta. Wskazane do unieważniania są *urzędy*, panienka z okienka
    (pocztowego) IMO przekracza kompetencje i naraża się pewnie na
    jakieś zarzuty jeśli bierze do domu "pieczęć służbową" celem
    podbicia weksla w domu :), bycie urzędnikiem IMO nie jest tożsame
    z pełnieniem urzędu *w danej chwili*.
    No i mam pytanie - kiedy taki tłumacz piastuje urząd?

    pzdr, Gotfryd