  • 1. Data: 2004-01-06 23:46:53
    Temat: Powiekszenie kosztow.
    Od: "/ ja /" <w...@o...pl.nospam>

    Witam.
    Znajomy poprosil mnie o wystawienie mu faktury na 10.000 zl. netto. ma to
    powiekszyc jego koszta. nie wiem tylko, jaki ja w tym mam biznes. ile
    powinienem go za to "skasowac" zeby wyjsc na czysto? vat + dochodowy?
    dodam, ze za 2003 mam duze koszta.

  • 2. Data: 2004-01-07 06:27:07
    Temat: Re: Powiekszenie kosztow.
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Witam.
    > Znajomy poprosil mnie o wystawienie mu faktury na 10.000 zl. netto.

    :)

    Nie ma to jak dobry dowcip z rana :)
    Dzieki!

  • 3. Data: 2004-01-07 07:17:52
    Temat: Re: Re: Powiekszenie kosztow.
    Od: leon <l...@o...pl>

    > :)
    > Nie ma to jak dobry dowcip z rana :)
    > Dzieki!
    To jest rewelacja !
    Masz jeszcze cos w rekawie ?
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 4. Data: 2004-01-07 08:30:49
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    / ja / wrote:

> [...]
    > powiekszyc jego koszta. nie wiem tylko, jaki ja w tym mam biznes. ile
    > powinienem go za to "skasowac" zeby wyjsc na czysto? vat + dochodowy?

    To nie jest grupa o oszuiwaniu fiskusa.

    No ale skutku podatkowe wykonania uslugi za 10 000 mozna przeciez policzyc.
    Lecz wrozki sa chyba na urlopie...
    Wez dane, usiadz i policz.

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-01-07 13:35:05
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > To jest rewelacja !
    > Masz jeszcze cos w rekawie ?

    Ja czy / ja /? ;-)

  • 6. Data: 2004-01-07 21:56:48
    Od: "/ ja /" <w...@o...pl.nospam>

    > To jest rewelacja !
    > Masz jeszcze cos w rekawie ?

    Sorki, ze was rozsmieszylem. ja jestem w firmie od "brudnej roboty", na
    podatkach sie nie znam, a od ksiegowania jest ksiegowa. chcialem tylko
    dowiedziec czy znajomy nie chce mnie naciagnac.

    znacie jakas inna grupe, na ktorej moge liczyc na odpowiedz?

    pozdrawiam.

  • 7. Data: 2004-01-07 22:15:24
    Od: "plissken" <p...@w...pl>

    > znacie jakas inna grupe, na ktorej moge liczyc na odpowiedz?

    pl.soc.urzad.skarbowy. ;)

    pozdrawiam,

    Marcin K.

  • 8. Data: 2004-01-08 07:45:30