eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPytanie za 100 punktów - czym różnią się przychody z SMSów od przychodów z Google Play? › Re: Re: Pytanie za 100 punktów - czym różnią się przychody z SMSów od przychodów z Google Play?
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Mon, 26 Jan 2015 02:04:48 -0800 (PST)
    Subject: Re: Re: Pytanie za 100 punktów - czym różnią się przychody z SMSów od
    przychodów z Google Play?
    From: j...@g...com

    Pozostaje jeszcze kwestia, co z tą kasą fiskalną?

    Przykładowo będę miał na swojej stronie sprzedaż usług elektronicznych, za które
    klienci płacić będą za pomocą SMS'ów, a realizacją tych płatności SMS'owych zajmie
    się pewna firma pośrednicząca, która będzie mi przesyłać takie raporty (screen
    wklejam na dwa serwery na wypadek, gdyby któryś nie zadziałał):

    http://i.imgur.com/IxXDAJw.jpg
    http://postimg.org/image/u2uqtkjov/

    Tutaj czytam:
    "Zwolnienie to ma jednak istotny warunek - można je zastosować tylko wówczas, gdy
    płatność następuje na rachunek bankowy, a sprzedawca prowadzi ewidencję pozwalającą
    na jednoznaczną identyfikację i połączenie: płatności, sprzedanego towaru lub usługi
    i nabywcy."

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Sprzedaz-w-interneci
    e-a-kasa-fiskalna-kiedy-jest-niezbedna-2799790.html

    Jak można jednoznacznie zidentyfikować płatność? Jakie informacje są do tego
    potrzebne?

    W raporcie od tej firmy da się jednoznacznie zidentyfikować sprzedawaną usługę.

    Jeżeli chodzi o nabywcę, to jest jego numer telefonu, operator telefoniczny i kraj -
    czy takie informacje pozwolą na jednoznaczną identyfikację nabywcy?

    U mnie będzie tak, że wpłaty od poszczególnych klientów będą kierowane do tej firmy
    pośredniczącej, a ta firma raz na miesiąc będzie przelewały to co zarobiłem w skali
    miesiąca na mój firmowy rachunek bankowy. Czy można więc w tym przypadku uznać, że:
    "płatność następuje na rachunek bankowy"?