  • Data: 2013-02-18 10:11:54
    Temat: Re: Re: składka ZUS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 Feb 2013, cac wrote:
    [...komuś...]

    > jest na pewno :|

    No to bez zgody na spóźnienie wpłaty nie będą nawet chcieli
    wydać rozliczenie. Testowałem w zeszłym roku - wedle mojej
    wiedzy miałem nadpłatę z przeszłych wpłat, ale konkretna
    wpłata (opisana jako za konkretny miesiąc) poszła za późno,
    świadom że mam nadpłatę się nie przejąłem i założyłem, że
    po rozliczeniu stanu konta będzie się zgadzało.
    I zgadzało się, ale najpierw rozliczenia odmówili :>
    (najpierw runda papiórków ze zgodą na opóźnioną wpłatę,
    później było OK :>)

    [...]
    > czy rozliczenie konta płatnika pokaże mi czy po wpłacie zaległych 44 zł
    > będzie na moim koncie w ZUS wszystko ok?

    Optymista.
    Pokaże, że ZUS *dziś* uważa, że jest OK :>
    Ale nie stanowi to podstawy do twierdzenia ze pojutrze ZUSowi
    nie może się odmienić.

    pzdr, Gotfryd