  • Data: 2003-09-30 17:04:44
    Temat: Re: Re: zalozenie firmy
    Od: elena <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziękuję wszystkim za udział w dyskusji. Jednak wiele pytań dalej pozostaje
    > bez odpowiedzi ;-).
    > Weźmy inny przykład. Powiedzmy, że jednorazowo chcę sprzedawać balony,
    > lizaki lub cokolwiek innego na lokalnym festynie. W myśl Ustawy, taka
    > jednorazowa działalność zarobkowa nie kwalifikuje się jako działalność
    > gospodarcza. Mało tego, trudno sobie wyobrazić abym ze wszystkimi kupującymi
    > ode mnie lizaki spisywał umowę. Czy taka sprzedaż jest prawnie zabroniona.
    > Jeśli tak, to gdzie znajdę odpowiednie przepisy?
    > Serdecznie pozdrawiam, andrzej

    Przypomniałam sobie coś. Kilka lat temu prowadziłam pewną działalność tylko przez 2
    miesiące (z założenia). Nie pamiętam dokładnie jakie formalności musiałam załatwić
    ale było to możliwe. Na pewno załatwiałam zezwolenie, założyłam KPiR, rozliczyłam
    się z podatku dochodowego. Rozliczenie było jednorazowe, po zakończeniu działalności
    , czyli po 2 m-cach. A więc inna forma niż umowa zlecenie, o dzieło czy DG jest
    możliwa. Na sprzedaż jednorazową musisz mieć zezwolenie. Działaj :-)

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>