eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiReakcja gdzie jest granica absurdu prawa podatkowego? Niebezpieczne skutki podatkowe założenia rachunku zarabiającego AliorBank › Re: Reakcja gdzie jest granica absurdu prawa podatkowego? Niebezpieczne skutki podatkowe za?o?enia rachunku zarabiaj?cego AliorBank
    From: Tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Reakcja gdzie jest granica absurdu prawa podatkowego? Niebezpieczne
    skutki podatkowe za?o?enia rachunku zarabiaj?cego AliorBank
    Date: Sat, 14 Feb 2009 12:22:06 +0100

    Dnia 14-02-2009 o 11:45:18 cezarys <c...@x...pl> napisał(a):

    > cytat" z?odzieje ze skarbówki" powinien byae zast?piony "Panowie z sejmu" o
    > ile znam prawo RP.

    Nie do końca. Na papierze możesz spisać najlepsze prawo,
    ale i tak wszytsko pozostaje w gestii tych, którzy je stosują.

    Przecież za komuny zakaz posiadania broni był intepretowany
    przez stalinowskich prokuratorów tak, że sam fizyczny kontakt
    z bronią wystarczał do skazania. Czytałem o skazaniu gościa,
    który podczas jakiś prac odbierał strzelby przez okno i podawał
    je komuś innemu - i został skazany za wielokrotne posiadanie broni.

    Obecenie tymczasowy areszt jest stosowany nagminnie
    mimo że są łagodniejsze środki prewencyjne. Itd itp.

    W prawie prasowym jest zapisany obowiązek rejestracji
    tylko i wyłącznie dzienników i czasopism wydawanych
    w formie druku, dzwięki bądź obrazu i dzwięku,
    co nie przeszkodziło prokuraturze oskarżyć kilka osób
    prowadzących serwisy internetowe.

    Olgierd opisywał na swoim blogu jak to za fakt używania
    niezarejestrowanego total commandera gościa oskarżyli,
    mimo że nie istnieje do tego podstawa prawna.

    Można ta listę ciągnąć, a zauważ że mówimy o przepisach
    które są o całe niebo jasniejsze niż przepisy podatkowe.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek