  • Data: 2003-09-17 21:34:39
    Temat: Re: Regulowanie płatności przy eksporcie usług
    Od: "mm0101" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prowadzę eksport usług.
    > Czy opłata za każdą wystawioną przeze mnie fakturę VAT musi wpływać na
    > moje konto firmowe, czy też może być wypłacana gotówką (do pewnej
    > określonej kwoty - bodajże 3000 euro) ?

    u mnie po kontroli (po 3-ciej) stwierdzono ze w eksporcie uslug moment
    eksportu (0 % dla vat) powstaje z chwila uzania rachunku bankowego (w moim
    przypadku sam wplacalem na konto dewizy i bank skupowal na zlote, i to
    potwierdzenie z banku
    US uznal za moment eksportu), a przychod w momencie wystawienia faktury; ale
    pewny co do takiej
    prawidlowosci nie jestem, czekam na decyzje

    pozdrawiam
    MariuszM