    From: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rejestracja w KRS
    Date: Thu, 03 Jan 2002 18:02:20 -0100

    Boguslaw Szostak wrote:

    > "Tomasz Lisowski" [...]
    > zarejestrować,
    >
    > Chyba nie.
    >
    > Cos mi sie po pamieci kolacze, ze aktualne wpisy nie usuniete "z mocy
    > prawa" (dot sp. cywilnych) zostana "przeniesione" do KRS bez wniosku
    > wpisanych.
    Dobrze Ci sie kołacze :-)) Jak "czas się wypełni" urzędy miast i gmin będą
    musiały same zgłosić przedsiębiorców ze swoich rejestrów.
    Jeżeli dane w rejestrach nie będą wystarczające (a gwarantuję że nie będa,
    widziałam czego potrzebuje KRS :-((() to sąd przysle do delikwenta wezwanie
    do uzupełnienia danych. Ale wczesniej nie trzeba nic robić samemu. Po
    prostu czekać.
    A do chwili uprawomocnienia sie wpisu do KRS stary wpis do ewidencji będzie
    ważny. Tylko nie bedzie można w nim żadnych zmian dokonywać.
    Ale na razie "godzina zero" przesunięta została o dwa lata.
    A co potem, zobaczymy.

    Maddy

    ps. Coś strasznie dużo cudzusłowów dzis używam. Może to jakiś znak???

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl