  • 1. Data: 2004-01-21 08:39:30
    Temat: Remonty odliczenia
    Od: "Sławek" <k...@p...onet.pl>

    Gdzie w necie można znaleźć listę towarów, które podlegają odliczeniu w
    ramach ulgi remontowej
    np szafka pod umywalkę (umywalka musi być na niej osadzona)
    punkty oświetleniowe w zabudowie stałej przedpokoju
    itp
    Czekam z niecierpliwością na info
    Z góry dziękuję

  • 2. Data: 2004-01-21 09:00:40
    Temat: Re: Remonty odliczenia
    Od: "kk" <k...@o...pl>

    > Gdzie w necie można znaleźć listę towarów, które podlegają odliczeniu w
    > ramach ulgi remontowej
    Mam podobny problem i niestety, ale zdaje się że coś takiego jak spis
    materiałów nie istnieje, jest tylko rozporządzenie, w którym ogólnie jest
    napisane jakie roboty, a zatem i materiały kupione do wykonania tych robót
    można odpisać. Ja mam problem z plafonierami, dlatego pytałem w skarbówce,
    ale tam nic się nie dowiedziałem oprócz tego że mogę złożyć zapytanie z moją
    interpretacją, tak więc napisałem i czekam na odpowiedź.

  • 3. Data: 2004-01-21 13:02:49
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Sławek" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > np szafka pod umywalkę (umywalka musi być na niej osadzona)
    > punkty oświetleniowe w zabudowie stałej przedpokoju

    proponuję ściągnąć program ze strony http://pit.dobry.pl

    w PIT-D wejść do pozycji 94 i wybrać pomoc (czyli znak zapytania)
    tam jest opisane co i jak można obliczyć, a po przewinięciu w dół jest link
    do: "Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia
    21 grudnia 1996 r. (Dz.U. Nr 156, poz. 788)"

    dla leniwych umieściłem ten link pod adresem
    http://orpi.pl/odliczenia.html

    --
    pozdrawiam
    plusz