  • 11. Data: 2009-01-29 07:06:15
    Temat: Re: Rozliczenie z US na podstawie emaila?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 06:11:50 -0800, Asen napisał(a):

    > Raporty RMUA podobno od ostatniej nowelizacji (chyba Ordynacji) można
    > wysyłać mailem
    > ale mają być podpisane cyfrowo, (ale ja nie umiem podpisywać moim
    > podpisem elektronicznym emaili),
    > :D

    Podpisz plik z raportem i wyślij go jako załącznik do niepodpisanego maila

  • 12. Data: 2009-01-30 13:15:14
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 28 Jan 2009 11:09:15 +0000 (UTC), " Adam 'Rolek' Rolbiecki"
    <r...@g...pl> wrote:

    >że PITy-11, które otrzymają od firmy nie uwzględniają grudniowych poborów (bo
    >ich rzeczywiście nie było) i w związku z tym każdy pracownik, rozliczając się
    >z US ma sobie sam dodać podane przez nią wartości do tych wykazanych w PIT-11
    skoro w grudniu nie bylo wyplaty to nie liczy sie jej do dochodow za
    2008 r. Przeciez to bylo dochodem dopiero w 2009 r. To jeszcze sie
    zorientuj czy pracownicy dostali w styczniu (za grudzien) tyle samo
    netto co w listopadzie. Zaliczka na podatek w styczniu powinna byc
    mniejsza a wiec wyplata netto powinna byc wieksza. A moze pracodawca
    zechcial oszczedzic w ten sposob i dal tyle samo netto oszczedzajac na
    brutto?

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc