  • Data: 2007-10-24 22:05:17
    Temat: Re: Ryczałt, ryczałt, ryczałt raz jeszcze...
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24 Oct 2007 22:11:39 +0200, Efreet napisał(a):
    [...]
    > Oczywiscie - bilans (ah..dopieroz *to* slowo na tej grupie moze byc
    > zinterpretowane "po swojemu" :) bedzie z pewnoscia korzystny - mozg sie mniej
    > zuzyje.

    taa... pewnie wyjdzie na zero ;p

    > Jesli masz do 30 (gora 35) lat, jestes sliczna i zgrabna, wysportowana, nie
    > zolzowata, i lubisz lasy i jeziora (tudziez podlasie w ogole) to ozen sie ze
    > mna ;P

    Żeby niby Ci czytać przepisy? ;> ee...

    Zresztą warunek nie do pokonania, bo musiałbyś zmienić mi płeć ;p
    Już tommy zwrócił Ci uwagę - gdybym miała się z Tobą "ożenić" byłbyś moją
    żoną..
    [...]
    > Sluchaj no...ja tak niby na grupe pisze, ale piszac wiem, ze pisze do
    > Gotfryda ;)

    No masz, a ja Ci tu ze swoją prawdą się wciskam...

    To może Gotfryd się z Tobą ożeni? On przynajmniej z definicji, żenić się
    może! :)

    > No to to ja sie domyslam, ze jak Ci zostanie, to korekta...ale nie wiem, czy
    > jak nie zostanie, to Ci kontrola post factum nie doczepi sie (no bo w danym
    > miesiacu mieliby wieksza zaliczke - i wiecej kasy do obrotu ;) - a co dobiero w
    > trakcie uzytkowania takie trwalego przedmiotu, a on tylko w KUP ;P

    Sądzę, że niektórzy z urzędników czytują przepisy ;)

    [...]
    > Nie nie nie...ja mowilem, ze z cywilna to juz w ogole nie wiem, o co chodzi, bo
    > jej nie przerabialem nigdy...
    > w czym ona jest lepsza/gorsza od DG ?? :PPP

    To JEST DG! ;p

    > czy moge miec dwie ? jedna taka, druga taka ??

    Spółki nie żony - można "mieć" więcej.

    > (ja naprawde nie znam sie na
    > prawie podatkowym...

    czytaj? ;>
    [...]
    > generalnie to mam inny problem - mam klientow VATowych i nieVatowych...i
    > przydalyby mi sie dwa twory, zebym mogl i VAT odliczyc, i go nie placic od
    > uslug ;) jesli dobrze rozumiem, platnikiem jest osoba, wiec drugim tworem
    > musialoby byc cos z osbowoscia prawna ? dobrze kombinuje ?? (jesli gadam
    > glupoty, podkreslam, ze jestem lajkonikiem).

    No faktycznie <rotfl> :))
    Przepraszam, ale mnie rozbawiłeś! :))

    SC może być podatnikiem VAT, Ty sam nie musisz, albo odwrotnie.
    Osobowość prawną mają spółki prawa handkowego, chcesz się w to bawić? ;>

    No to poczytaj Kodeks Spółek Handlowych!

    Faktycznie poszukaj żony w jakimś biurze doradztwa podatkowego np. ;)

    [...]
    > No to chyba nie pochodzisz z Bialegostoku ;)
    > Ja bym z przyjemnoscia - bo ja uwielbiam sie uczyc :)

    To przyjedź na Śląsk - Górny, umówię Cię w US :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna :)