  • 11. Data: 2002-01-28 15:00:03
    Temat: Re: Ryczałt samochodowy oZUS-owany??
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Graszka wrote:

    > Dzisiejsza GP podaje odpowiedz Min. Fin. na zapytania dotyczace
    > zaistnialej w tym wzgledzie sytuacji. Nie ma tylko wyjasnien co maja
    > robic przedsiebiorcy korzystajacy w DG z wlasnych samochodow nie
    > wprowadzonych do Ew.ST.

    A możesz przytoczyć??? Nie mam niestety dostepu do GP :(

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 12. Data: 2002-01-28 16:09:11
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    maup wrote:

    > A mo?esz przytoczyae??? Nie mam niestety dostepu do GP :(
    >
    > --
    > = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    > = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =
    > = " Uuuk ! - tlumaczyl cierpliwie bibliotekarz..." ==

    Zajrzyj www.gazetaprawna.infor.pl - artykul pt. "Limity, ktorych nie
    ma".
    Graszka

  • 13. Data: 2002-01-29 08:13:53
    Temat: Re: Re: Ryczałt samochodowy oZUS-owany??
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Mon, 28 Jan 2002 17:09:11 +0100, Graszka <g...@w...pl> wrote:

    >Zajrzyj www.gazetaprawna.infor.pl - artykul pt. "Limity, ktorych nie
    >ma".

    Artykuł, którego nie ma

    Sławomir Dąbrowski

  • 14. Data: 2002-01-29 08:16:26
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...tpi.pl...

    > Artykuł, którego nie ma

    Byl wczoraj.

    Karol

  • 15. Data: 2002-01-29 18:20:36
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> wrote in message

    > Artykuł, którego nie ma
    >
    > Sławomir Dąbrowski

    teraz to zostaje Ci czytelnia, gdzie GP mają. Albo dzisiejsza Rzepa, gdzie w
    dodatku dla firm jest mały artykuł.

    Magdip

  • 16. Data: 2002-01-30 09:17:12
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Magdip <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a36p7b$72s$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

    > "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> wrote in message

    > teraz to zostaje Ci czytelnia, gdzie GP mają. Albo dzisiejsza Rzepa, gdzie
    > dodatku dla firm jest mały artykuł.

    Jak bardzo Ci na nim zalezy to moge podeslac skan.

    Karol

  • 17. Data: 2002-01-30 13:23:43
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Wed, 30 Jan 2002 10:17:12 +0100, "Karol" <a...@b...com> wrote:

    >Jak bardzo Ci na nim zalezy to moge podeslac skan.

    Jeżeli piszą to samo co w Rzeczpospolitej to nie trzeba. Ale dziękuję
    :-)

    Sławomir Dąbrowski

  • 18. Data: 2002-01-30 13:27:11
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...tpi.pl...

    > Jeżeli piszą to samo co w Rzeczpospolitej to nie trzeba. Ale dziękuję
    > :-)

    AFAIR wczorajsza Rrzepe to z grubsza to samo.
    Masz jakis pomysl jak to ruszyc (ryczalty)?
    Zastanawiam sie czy jest mozliwa taka zmiana przepisow, ktora ustali
    wstecznie te ryczalty?
    Czas leci a decyzje trzeba podjac. Moze na poczatek zakuglowac cos z
    przesunieciem wyplaty na luty, podatkowo w firmie zrobic jako KUP i czekac
    dalej?

    Karol

  • 19. Data: 2002-01-30 14:04:47
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Wed, 30 Jan 2002 14:27:11 +0100, "Karol" <a...@b...com> wrote:

> [...]
    >Czas leci a decyzje trzeba podjac. Moze na poczatek zakuglowac cos z
    >przesunieciem wyplaty na luty, podatkowo w firmie zrobic jako KUP i czekac

    W rzepie sugerują, że (p)osłowie coś urodzą. Póki co ja wstrzymuję
    wypłaty za styczeń i czekam.

    Sławomir Dąbrowski