  • 1. Data: 2002-01-25 20:14:35
    Temat: Oswiadczenie po terminie
    Od: "TP" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    zlozylem po terminie tj 25.01.2002 oswiadczenie o tym
    ze pozostaje przy formie prowadzenia ewidencji na podstawie
    Ksiazki Przychodow i Rozchodow
    Teraz wiem ze termin skladania minal 20.01.2002 (a dokladnie 21.01.2002)
    Co zrobic? Co teraz zrobi US?
    Pewien kolega w zeszlym roku spoznil sie z tym oswiadczeniem
    i przerzucili go na ryczalt.
    Pozdrawiam
    Tomek Polmanski
    m...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-01-25 20:52:15
    Temat: Re: Oswiadczenie po terminie
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    Użytkownik "TP" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co zrobic? Co teraz zrobi US?
    > Pewien kolega w zeszlym roku spoznil sie z tym oswiadczeniem

    Ja w swoim czasie pobiegłwm do Urzędu i złożyłem podanie do naczelnika o
    przywrócenie terminu z sensownym uzasadnieniem zwłoki. Poskutkowało.
    Pozdrawiam Krzysztof.

  • 3. Data: 2002-01-26 03:22:08
    Od: "DHN" <p...@p...com>

    Przed przerzuceniem na ryczałt to się IMHO bardzo łatwo obronić wpisując sobie w
    działalność coś, co jest z ryczałtu wyłączone.
    Gorzej na odwrót...
    Dżek