    From: gonia <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ŚT - ulepszenie - KUP - likwidacja
    Date: Fri, 28 Oct 2005 23:08:33 +0200

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Gonia, weź ty powyższy tekst (tam jest cytat z CAŁOŚCI mojej wypowiedzi)
    > i powiedz mi czy ty się przypadkiem nie czepiasz ?
    > Tak niechcący i przez nieuwagę ? :]
    > Bo mi się wydaje że DOKŁADNIE to zapisałem.

    no nie czepiam, naprawde;-))) chcociaz mnie kusi;-)
    napisales,ze do ewidencji ST wpisujesz tylko wtedy, gdy wartosc bedzie
    wyzsza niz 3,5 - w zwiazku z tym, bardzo szybko przeskoczylam to "nikt
    ci nie broni" i uczepilam sie tego wpisu;-)
    prosze o wybaczenie, ze nie usciclilam, ze tylko tego sie czepilam:P
    mnie sie wydawac,ale moge byc w bledzie - ze jak cos uznaje za ST, to
    wpisuje do ewidencji, w ktorej wykazuje te wszystkie numerki i pozycje o
    ktorych gdzies , kiedys pisales;-) a Ty pozwalsz amortyzowac z
    pominieciem ST ;o!

    > Jak rozumiesz tekst: "nie musisz" ?

    jeszcze raz prosze unizenie o wybaczenie;-))

    > ...to sprawdź powyższy cytat.
    > Bo jak na mój rozum DOKŁADNIE tak zapisałem... !

    sprawdzilam, dalej sie kajam
    i dalej nie podoba mi sie ten brak wpisu do ST

    bp pow.3,5 nie liczac przypadkow, to juz obowiazek jest odpisow
    amortyzacyjnych, nie tylko wpisow