    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ŚTznajdujące się poza "siedzibą".
    Date: Wed, 13 Nov 2002 12:51:31 +0100

    Użytkownik Remek napisał:
    > Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > No tak martwię się na zapas, ale jak już przyjdą to już jest za późno.
    > Na razie musiałem zanieść dokumenty do US.

    Nie słyszałam żeby ktos musiał *zanosić* środki trwałe do US w celu
    udowodnienia ich istnienia.

    A co zrobisz z koparka na gąsienicach (dla niewtajemniczonym - pojazdy
    na gąsienicach nie moga poruszac sie po drogach publicznych, trzeba je
    przewozić na specjalnych samochodach/przyczepach, a to kosztuje) która
    znajduje się na budowie w drugim końcu polski?
    Wyobrazasz sobie że US każe Ci na własny koszt sciagać ta koparke za
    ciężkie pieniądze żeby ja sobie urzędnik przez okno obejrzał?
    W końcu jakas tam budowy nie jest Twoja siedzibą. Nie podpada nawet pod
    konieczne do zgłoszenia miejsce prowadzenia działalności.

    W razie czego masz wiedzieć gdzie ŚT się znajduje i uzasadnic dlaczego.
    Ma być "w miejscu wykonywania działalności" a nie w siedzibie. Siedzibe
    masz jedna, miejsc wykonywania działalności możesz mieć na kopy.

    US musi się pofatygowac żeby sprawdzic czy rzeczywiście ten środek
    trwały jest tam gdzie powiedziałeś. Nikt Ci niczego do US przynosic nie
    każe.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk