  • 1. Data: 2002-02-15 13:30:00
    Temat: SWW na fakturze - ile cyfr?
    Od: "Roman Pilars" <R...@P...com>

    Witam,
    Prosze o pomoc w rozwiazaniu mojego problemu.
    Sprzedawca wystawil mi fakture VAT o nastepujacej tresci:
    -jaja - SWW 42 - stawka VAT 3% (oczywiscie byla tam ilosc i cena, ale to nie
    jest tu istotne).
    Moim zdaniem to troche za malo informacji.
    Poprosilem o wypisanie faktury w sposob nastepujacy:
    -jaja kurze konsumpcyjne - SWW 4251-22 - stawka VAT 3%.
    Wiem, ze moja wersja tej faktury jest lekko przesadzona.
    Ale jakie jest minimum ilosci cyfr w nr SWW, aby faktura byla prawidlowa?
    Roman Pilars

  • 2. Data: 2002-02-15 14:49:19
    Temat: Re: SWW na fakturze - ile cyfr?
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Użytkownik "Roman Pilars" <R...@P...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wiem, ze moja wersja tej faktury jest lekko przesadzona.
    > Ale jakie jest minimum ilosci cyfr w nr SWW, aby faktura byla prawidlowa?

    minimum nie jest podane... trzeba wpisać tyle,
    aby jednoznacznie dało się zastosować stawkę VAT
    niekiedy tą samą stawką są objęte całe "duże" grupy SWW,
    a niekiedy tylko poszczególne pozycje w danych ugrupowaniach

    pozdr
    KTP

  • 3. Data: 2002-02-15 17:02:01
    Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl>

    ktp wrote:
    > minimum nie jest podane... trzeba wpisać tyle,
    > aby jednoznacznie dało się zastosować stawkę VAT
    > niekiedy tą samą stawką są objęte całe "duże" grupy SWW,
    > a niekiedy tylko poszczególne pozycje w danych ugrupowaniach

    Czy podawanie SWW na fakturze jest obowiazkowe?

    --
    Pozdrowionka
    __

  • 4. Data: 2002-02-15 20:23:28
    Od: "Izusia" <I...@p...onet.pl>

    Użytkownik Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:3...@1...onet.pl...

    > Czy podawanie SWW na fakturze jest obowiazkowe?
    >
    > --
    > Pozdrowionka

    Jest obowiazkowe. Rylko na srawkę 22% nie trzeba podawać. Jeżeli dostaniemy
    Fakturę i nie bedzie tam SWW (nie dotyczy 22% VAT) to nie mamy prawa sobie
    odliczyć VAT-u.

    Pozdrowienia
    Iza
    __

  • 5. Data: 2002-02-16 21:08:37
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Izusia wrote:

> [...]
    >>

    > Jest obowiazkowe. Rylko na srawkę 22% nie trzeba podawać. Jeżeli
    > dostaniemy Fakturę i nie bedzie tam SWW (nie dotyczy 22% VAT) to nie mamy

    Ej. Podaj może podstawe prawną. Przecież jeżeli odliczę 7% zamiast 22% to
    skarb państwa tylko na tym korzysta. Konsekwencje ponosi sprzedawca.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2002-02-17 00:39:01
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 16 Feb 2002, Magdalena Woloszyk wrote:

    >+ Izusia wrote:
    [...]
> [...]
    >+ > Jest obowiazkowe. Rylko na srawkę 22% nie trzeba podawać. [...]
    >+ Ej. Podaj może podstawe prawną. Przecież jeżeli odliczę 7% zamiast 22% to

    A jak odliczysz 7% zamiast 3% to kto skorzysta ? -;)
    (przypomnę że pytanie było skądinąd o jajka, 3-procentowe !)

    >+ Konsekwencje ponosi sprzedawca.
    >+
    >+ Maddy

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2002-02-24 09:19:43
    Od: "Izusia" <I...@p...onet.pl>

    Użytkownik Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:m...@l...localdomain...

    > Ej. Podaj może podstawe prawną. Przecież jeżeli odliczę 7% zamiast 22% to
    > skarb państwa tylko na tym korzysta. Konsekwencje ponosi sprzedawca.

    Jak odlicze 7% Vatu to straciprzeciez panstwo. Jak nie ma prawa odliczenia
    to nie ma nawet jezeli jest nizsze. a zresztą za Fakture ponosi
    odpowiedzialnosc i sprzedawca i nabywca. Lata praktyki o kontrol. a podstawe
    sam sobie poszukaj.
    Iza

  • 8. Data: 2002-02-24 10:35:32
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    [.................................]
    a podstawe
    > sam sobie poszukaj.
    > Iza

    Bardzo nieładnie.

    CEZ

  • 9. Data: 2002-02-25 08:05:43
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Dnia 02-02-24 11:35, Użytkownik Cezary Farynowski napisał:
    > a podstawe

    > Bardzo nieładnie.

    No wiesz Cez... może pani Iza pracuje w skarbówce?
    Stosunek do rozmówcy wydaje mie się dziwnie znajomy... :-)

    Maddy
    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl