  • Data: 2008-02-23 13:08:09
    Temat: Re: Samochód i likwidacja firmy
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    OK dzięki za informację. :)

    A jeśli sprzedam ten samochód na FV dla mojej żony jeszcze w trakcie
    prowadzenia DG, a ta sprzeda go w ciągu miesiąca np. na giełdzie.

    1) Ile podatku dochodowego ONA zapłaci?
    2) Czy jest konieczność przerejestrowania samochodu w takiej sytuacji
    (mało księgowe ale może ktoś miał z tym do czynienia).

    Panuję sprzedać ten samochód żonie za powiedzmy 40% wartości ustalonej
    w ewidencji środków trwałych na dzień sprzedazy.
    W ten sposób jeśli dobrze kombinuję ja będę miał stratę w wysokości
    60% wartości księgowej, niższy VAT.