  • Data: 2002-04-19 20:39:44
    Temat: Re: Samochód kombi i homologacja ?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    ********

    >+ > >+ dziewczynka lub chlopcem to nie zmienisz tego
    >+ > >+ do konca zycia.
    ********
    [...]
    >+ widze ze niedokladnie xzytasz co napisalem. A napisalem - /patrz mi na
    >+ usta/- "urodziles sie

    Patrz niżej - napisałeś co innego "masz napisane" - i chwała
    ci za to że rzetelnie cytujesz :) (zaraz skorzystam !)

    >+ dziewczynka lub chlopcem to nie zmienisz tego do konca zycia"
    >+ Mowie o akcie
    >+ urodzenia a nie o zmianie plci.

    Nie ma tak dobrze :)
    "Nie zmienisz tego" może oznaczać "nie zmienisz płci" albo
    "nie zmienisz wpisu który był w akcie urodzenia".

    Żeby tej formy dyskusji nie ciagnąć to przyczepię się w innym
    miejscu: napisałeś "masz napisane", prawda ?
    A wiesz o tym że przypadki nieprawidłowego rozpoznania płci
    u noworodków (konkretnie: zaliczenia dziewczynki jako chłopca)
    wcale nie są tak rzadkie jak powinno się wydawać ??
    -:O

    >+ No dobra. Przekonales mnie ze zyje w kraju bogatym, gdzie prawo jest rowne

    Absolutnie się nie spodziewałem... ;)
    Ani tego że przekonuję cię do (jak wyżej), ani tego
    ze cię przekonam ! -:)
    [...]
    >+ Czy ty przypadkiem nie pracujesz w urzedzie skarbowym

    Przypadkiem nie :)

    >+ i nie nosisz blad peruki?:)

    Przypadkiem nie - mam taki (blond) oryginał, to podróbka
    jest zbędna ;) -:O !

    Najlepsze pozdrowienia, Gotfryd