    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Sat, 7 Feb 2015 20:34:18 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Samochód służbowy do celów prywatnych

    On Wed, 4 Feb 2015, Pete wrote:

> [...]
    [...]
    > Ale autor nie prowadzi DG, tylko raczej ma umowę o pracę i auto służbowe.

    To niewiele zmienia - zmienia się tylko adresat komentarzy.
    Zasady pozostają te same - z tym, że o ile pracownik *nie* jest podmiotem
    zobowiązanym do podatkowego rozliczenia takich "zdarzeń gospodarczych",
    to skąd chęć Jacka do pytania KIPu tudzież martwienia się przychodem
    podatkowym firmy?
    Prędzej by się martwił, że nikt mu za "nadwyżkę" nie chce zwrócić :)
    Może jest "jednoosobowym niefizycznym" :) (spzoo znaczy)

    pzdr, Gotfryd