    From: "Andrzej W. Ząbik" <z...@k...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samodzielne prowadzenie papierów we własnej firmie
    Date: Mon, 11 Mar 2002 23:34:03 +0100

    no właśnie dlatego wolę im nie płącić za "nic" w końcu księgowa to też
    człowiek tylko trochę więcej wie odemnie, ale mam zamiar to zmienić, jak już
    będę znał podstawy to wkońcu od czasu do czasu będę mógł prześledzić zmiany
    w przepisach w końcu tyle tego w internecie jest, że teraz to już nie
    problem z informacją. W końcu jak sam będę prowadził pariery to nic mi nie
    umknie i nie będę się musiał tłumaczyć w US i ZUS'ie za coś czego nie
    zrobiłem, a co do ubezpieczenia cywilnego w biurach rachunkowych to z tym
    bywa różnie jak jest to płaci się słono a jak nie mam to te pieniądze są
    niższe ale ryzyko duże, babka nie wystawia Ci niczego i w NIP-1 wpisujesz
    siebie jako prowadzącego księgowość więc gdzie tu polityka, jak mam sam
    prowadzić księgowość, niech więc to będzie prawdą i miec pewność i
    odpowiedzialność za swoje błędy. Trochę ty nabluzgałem, jeśli ktokolwiek
    czuje się urażny moją wypowiedzią przepraszam!