    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Skarbowy zabrał mi to czego nie mam!!! Dlaczego?
    Date: Tue, 5 Nov 2002 12:37:53 +0100

    On Tue, 5 Nov 2002, Boguslaw Szostak wrote:

    >+ > > Dziwne bo VAT to chyba bardziej do firmy jest przypisany
    >+ >
    >+ > A firma to kto?
    >+ >
    >+ > Karol
    >+
    >+ Nie kto, a co.
    >+ Firma to nazwa, pod jaka podmiot prowadzi dzialalnosc gospodarcza.

    Wziąłem deklarację VAT - i spróbowałem dojść jak jest ona
    przypisana do mojej DG; przyznam że nie znalazłem :(
    Czy płacąć VAT od np. najmu (bez DG) wypełnia się inną niż VAT-7
    deklarację ? (nie sprawdzałem, więc to nie ironia :))
    W każdym razie sądząc po samej deklaracji (wiem, wiem....)
    to VAT (od DG 1.OF, kwestię że SC ma *własny* NIP i VAT pomińmy)
    jest podatkiem 'bardziej osobistym' niż podatek dochodowy,
    w którym wyszczególnia się z czego i do czego (wzięto i dołożono) !

    Pozdrowienia, Gotfryd
    PS: oczywiście na VAT-7 jest miesce na pieczątkę :), ale z tego
    to chyba mało co wynika ;) (zaraz hrabia napisze że to "socjo
    logiczne coś tam" !)