    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Skladac pita czy nie?
    Date: Mon, 31 Jan 2005 08:46:37 +0100

    waldek napisał(a):

    > --- sorry, jechalem skrotami ale mniemalem, ze gdzie jak gdzie ale na
    > grupie od podatkow znaja elementarne zjawiska :o)
    > skroty i slang ala FX, zszrocic, zlewarowac, to nawet ja, biedny
    > grzybiarz znam.... :o)

    FX to powszechnie uzywane okreslenie na efekty specjalne w filmach. O to
    Ci chodziło?

    Nie przypominam sobie żeby w przedmiotowym poście z pytaniem wystepowały
    słowa "zszrocic, zlewarowac". Zresztą w słowniku języka polskiego tez
    ich nie ma. Nie ma takich zwrotów także w żadnej ustawie podatkowej.

    Kolego, ja też mogę zaczac na podatkowe pytania odpowiadać sloganem.
    W odróznieniu od Twojego sloganu moje termina da się znaleźć w słowniku
    języka polskiego a gwarantuje Ci ze połowy nie znasz. ;-)

    > nie majac pojecia o o tak podstawowcyh czesciach ukladanek finansowych
    > jak mozecie jakiekolwike podatkowe rady dawac :o)

    A co to ma wspólnego z podatkami?
    Idź na pl.biznes.banki tam sobie będzesz mógł pogwarzyć.
    A jak ci tu towarzytwo za malo oświecone to nic nie stoi na przeszkodzie
    żebyć zapłacił doradcy podatkowemu.
    Aha... wątpię żeby doradca podatkowy chciał wysłuchiwać twojego
    zachwaszczonego jezyka (chyba że naprawdę dużo mu zapłacisz), jemu tez
    będziesz musiał wyjasnic swój problem po polsku.

    > to tak jakbym wam radzil gdzie dobre grzyby znalezc nie mogac odroznic
    > pieczarki od muchomora :)

    Ok, powiedz mi czy grzyb którego znalazłam jest jadalny. Ma brązowy
    kapelusik i takie tam, normalenie jak grzyb, coś jak blaszki ale nie
    całkiem. Jeśc czy nie?
    W koncu pytam fachowca więc chyba takie podstawowe informacje posiada. ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813