  • Data: 2012-09-22 14:48:40
    Temat: Re: Składka na NFZ
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    StS" <"sts wrote:

    > KWA NAĆ czego was tam uczą na prawie, że nie potraficie
    > mówić ludzkim językiem. To już nie możecie podać kilka
    > tz. "Tytułów" żeby laik mógł zrozumieć o co chodzi.

    Stawiam orzeszki, że żaden prawnik tu nie zagląda.
    Po ludzku to jest tak - byłeś ubezpieczony bo:
    byłeś pracownikiem, rolnikiem, księdzem, żołnierzem, policjantem,
    posłem, uczniem, studentem i co pewnie bliżej twojej sytuacji
    pobierającym jakieś zasiłki, rentę i dwieście innych przypadków z ustawy.
    Napisz więc kto i dlaczego płacił składkę, to wtedy może ktoś coś podpowie.
    Zazwyczaj nie ma tylu chętnych do pomocy co dziś, a Ty ich i tak olewasz.