  • Data: 2012-09-22 17:23:53
    Temat: Re: Składka na NFZ
    Od: StS <"sts"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-22 16:12, RoMan Mandziejewicz pisze:>
    > MASZ SIĘ DOWIEDZIEĆ, z jakiego tytułu byłeś ubezpieczony i dlaczego to
    > ustało. My za ciebie tego nie zrobimy. A podajesz za malo informacji,
    > żeby wysnuć jakiekolwiek sensowne wnioski.

    Starałem się odpowiedzieć na te pytania: z tytułu niezawinionego
    wypadku i zmiany przepisów odpisywania podatku nie wiem jakie
    informacje jeszcze mam podać. Stan cywilny, wykształcenie, wiek?
    Zaczynam wątpić, że dowiem się czegoś sensownego od tutejszych
    domorosłych prawników.
    Wymagasz szacunku - szanuj rozmówcę. Nie ja tutaj zaczynałem
    z uszczypliwościami.