  • Data: 2012-04-22 22:25:03
    Temat: Re: Skladka rentowa do ZUS
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Ajgor,

    Sunday, April 22, 2012, 9:30:52 PM, you wrote:

    [...]

    > Otoz cale zycie placilem skladke rentowa na ZUS.

    [...]

    > Nigdy nie bylem na rencie. Wiec tu pytanie:
    > gdzie podzialy sie pieniadze, ktore cale zycie szly do ZUS, i nigdy nie
    > zostaly wykorzystane?

    Poszły na wypłaty rent dla osób, które z rent korzystają.

    > I drugie pytanie: czy sa jakies (jakiekolwiek) kruczki, ktore pozwolily by
    > te wplacone, a nie wykorzystane pieniadze odzyskac?

    A niby jakim prawem?

    Czy żądasz od ubezpieczycieli samochodu zwrotu składek ubezpieczenia
    OC, bo nigdy nie spowodowałeś wypadku?

    [...]

    > Oczywiscie wiem, ze sa to pytania z kategorii majaczen wariata :)

    Nie - majaczeń człowieka, który nie odróżnia skladek na własne konto
    od składek na ubezpieczenie.

    [...]

    --
    Best regards,