    From: SDD <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Skladka rentowa do ZUS
    Date: Tue, 24 Apr 2012 13:13:42 +0200

    Ajgor pisze:

    > jaja robili. I jeszcze wysylali to na pismie!!! Jeden kumpel sie odwolal, i
    > i tak nic nie zwojowal. I ubezpieczenie poszlo w PiZdU. Wiem, ze w tym
    > przypadku bronili sie przed odszkodowaniami, bo za cale miasto musieli by
    > wiele milionow wywalic. Ale co mnie, jako klienta to obchodzi? Biora kase?
    > Niech placa. A jesli zbankrutuja? To niech otworza piekarnie :)

    Firmy ubezpieczeniowe tak latwo nie zbankrutuja. One tez sie
    ubezpieczaja od nadmiernej wyplaty odszkodowan (tzw. reasekuracja).

    Niemniej jednak, to ze w ch.. wala to fakt.

    Bo jest zle prawo. Wystarczyloby wprowadzic i egzekwowac cos takiego -
    odbieranie koncesji (czy pozwolen, jak tam sie to teraz nazywa) za
    odsetek PRZEGRANYCH spraw wyzszy niz jakis tam ustalony niewielki procent.

    Bo tak, to oni sadza sie niemalze "z defaulta" - bo sadzic sie wolno a
    im sie i tak oplaca - nawet przegrywac, bo nie kazdy sie chce sadzic. A
    gdyby kazda przegrana sprawa przyblizala ich do wizji utraty koncesji,
    to by oddawali do sady tylko te sprawy, gdzie faktycznie ubezpieczony
    mialby solidne podstawy przegrac.

    Pozdrawiam
    SDD