  • Data: 2003-10-29 15:07:31
    Temat: Re: Składki ZUS, a chorobowe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Oct 2003, Romulus wrote:

    >+ No to super. Za operację musiałem płacić.

    Czekaj. Pisałeś że "się spóźniłeś", a nie "nie płacisz" !
    Przy ubezpieczeniu *zdrowotnym* nie ma takich sankcji jak przy
    chorobowym !
    Piszesz że "musiałeś płacić" na, że tak powiem, "zasadach
    ogólnych" (bo np. zaproponowano ci "operację z kasy" gdzieś
    tak za dwa lata), czy *odmówiono* świadczenia ?

    >+ Dochodów nie osiągam, a składkę
    >+ muszę płacić. ZUS nie zwrócił mi składki chorobowej.

    Czytałeś mój post ?
    Z tego co prasa pisze wynika że dobrowolnie nigdy nie
    zwracają. Po wniesieniu sprawy do NSA lub po jej wygraniu
    - i owszem :]

    >+ To po jaką cholerę płacę za ten ZUS.

    Jakoby na emeryturę i potencjalną rentę.
    Nie, na mnie nie krzycz :)

    [...]
    >+ > Jak umrzesz - nie zapomnij się wyrejestrować, bo ZUS będzie Ci naliczał
    >+ > odsetki i ściągnie od przejmującego Twoje długi w spadku.

    Ciekawe czy przejdzie na p.r.h.n ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)