    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Składki ZUS - bardzo poważny problem!!!
    Date: Sun, 26 Feb 2006 01:36:22 +0100

    MarekZ napisał(a):
    > Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > Jestes moze zwolennikiem tezy, ze jest NAKAZ prowadzenia dzialalnosci
    > gospodarczej w weekendy, czyli ze przedsiebiorca nie ma prawa zdecydowac
    > kiedy chce ja prowadzic ? :)

    Działalność gospodarcza jest to działalność ciągła, i zorganizowana.
    Więc to że ktoś w weekendy np. jedzie na ryby, nie znaczy że
    działalności w tym czasie nie prowadzi. Tak normalnie zdroworozsądkowo
    patrząc na sprawę.

    Biorąc pod uwagę to, oraz fakt że zawieszanie działalności nie jest
    ostatnio zbyt dobrze widziane przez ZUS, opinia SDD jest bardzo spokojna
    , wyważona i delikatna. Ja bym to określił mocniej, tylko ręce opadają
    normalnie :)

    p. m.