  • 1. Data: 2003-11-18 21:27:27
    Temat: Sklep internetowy...
    Od: "Łukasz Lis" <l...@p...onet.pl>

    Witam

    Zadałem ostatnio pytanie ale może źle sformułowałem to o co mi chodziło bo
    odp nie dostałem....

    Czy aby prowadzić działalność handlową za pośrednictwem internetu wystarczy
    mi zwykłe pozwolenie na działalność handlową czy musi być jakiś specjalny
    dopisek ??

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2003-11-18 22:08:08
    Temat: Re: Sklep internetowy...
    Od: "Yennifer" <y...@a...nospam.pl>

    Użytkownik "Łukasz Lis" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wystarczy
    > mi zwykłe pozwolenie na działalność handlową czy musi być jakiś specjalny

    Na prowadzienie sklepu, nawet przez internet koncesja nie jest wymagana:-)))
    (jesli o to pytasz:))))
    --
    pozdr
    Yenn