  • 1. Data: 2007-02-15 17:08:13
    Temat: Skoro nie ma PIT-5, to co teraz?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    PIT-5 nie ma. ALe przychodzi kontrola i pyta, skąd mi wyszło akurat 1234,56
    zaliczki. Czy widzicie potrzebę tworzenia jakiejś ewidencji, jakiegoś
    wyliczenia skąd to się wzięło, czy też w takiej sytuacji zamierzacie rzucić
    kontrolerom na stół KPiR, wyciągi z dowodami wpłat na ZUS i każecie "se
    policzyć"? ;-)
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2007-02-15 17:13:36
    Temat: Re: Skoro nie ma PIT-5, to co teraz?
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 15-02-2007 o 18:08:13 Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > rzucić
    > kontrolerom na stół KPiR, wyciągi z dowodami wpłat na ZUS i każecie "se

    Odwrócę kota ogonem i spytam się - czy PIT-5 zmieniał tutaj diametralnie
    sytuację.
    W końcu przychodziła kontrola i pyała - skąd wyszło tyle dochodu, tyle
    kosztów,
    tyle ZUSu itd. Ten świstek nikomu do szczęścia potrzebny nie był, Angole
    składają raz na rok i są póki co nasza potęga gospodarcza większa od ich
    nie jest ;)
    A ewidencję to myśle że warto prowadzić dla samego siebie, a jeśli się
    przyda kontrolerom
    to tylko plus bo może łaskawiej spojrzą na coś tam :)

    pozdr

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne

  • 3. Data: 2007-02-16 20:55:29
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> w
    :

    > PIT-5 nie ma. ALe przychodzi kontrola i pyta, skąd mi wyszło akurat 1234,56
    > zaliczki.

    Kara jak nic, za te grosze ;-)

> [...]
    > kontrolerom na stół KPiR, wyciągi z dowodami wpłat na ZUS i każecie "se

    Do tej pory to skąd Ci się brały liczby do PIT-5? Nie przez przypadek z
    różnych ewidencji? :)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2007-02-16 21:31:30
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 16.02.2007 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał/a:

    > Do tej pory to skąd Ci się brały liczby do PIT-5? Nie przez przypadek z
    > różnych ewidencji? :)

    No w zasadzie tak, ale samo PIT-5 robiło za jakąś ewidencję ;-)
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2007-02-17 07:19:33
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> w
    :

    > No w zasadzie tak, ale samo PIT-5 robiło za jakąś ewidencję ;-)

    Wersja "zaangażowany" -- tabelka podatek narastająco należny|zapłacony
    Wersja "leń" -- uproszczone rozliczanie (dawny PIT-5L do 20 lutego masz
    czas)
    Wersja "beton" (z tej skorzystam osobiście) -- PIT-5 ad acta :)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2007-02-17 21:31:37
    Od: "Asen" <a...@g...com>

    On 17 Lut, 08:19, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
> [...]

    > czas)
    > Wersja "beton" (z tej skorzystam osobiście) -- PIT-5 ad acta :)

    Wersja "leń inteligentny" - ewidencja zbiorcza narastająco przychody
    minus koszty w Calc OpenOffice, z obliczonym podatkiem po potrąceniu
    zdrowotnego, jak ktoś chce to dam pliczek.
    Asen

  • 7. Data: 2007-02-17 22:56:54
    Od: s...@o...pl

    > Wersja "leń inteligentny" - ewidencja zbiorcza narastająco przychody
    > minus koszty w Calc OpenOffice, z obliczonym podatkiem po potrąceniu
    > zdrowotnego, jak ktoś chce to dam pliczek.
    > Asen

    bardzo proszę, na ten adres co podany w onecie

    pozdr
    Aleksander

  • 8. Data: 2007-02-18 07:16:16
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Asen <a...@g...com> w
    ps.com>:

    > Wersja "leń inteligentny" - ewidencja zbiorcza narastająco przychody
    > minus koszty w Calc OpenOffice, z obliczonym podatkiem po potrąceniu
    > zdrowotnego, jak ktoś chce to dam pliczek.

    Poproszę. Akurat jest okazja, by sprawdzić [20 lutego] :)

    --
    Tomasz Nycz
    priv -> reply & add "f" after "t" & remove .invalid

  • 9. Data: 2007-02-18 15:31:34
    Od: "Asen" <a...@g...com>

    ps.com>:
    > Poproszę. Akurat jest okazja, by sprawdzić [20 lutego] :)
    > Tomasz Nycz

    Żeby nie wysyłać pocztą:
    http://asen.wikidot.com/local--files/pliki/pit5.ods

    plik w formacie OpenOffice.ux.pl 2.0.2
    nie zawiera makr, można go zapisać w formacie excela
    oblicza zaliczkę na podatek dochodowy w roku 2007,
    ale wystarczy zmienić dane w skali podatkowej
    i będzie liczyć dane z innych lat,
    ale wtedy trzeba dopasować zaokrąglenia
    plik nie ma zabezpieczeń, można go udoskonalać wg uznania
    proszę nie krzyczeć na mnie jak coś niedopracowałem
    mój email "znany redakcji".