    From: "Asen" <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Skoro nie ma PIT-5, to co teraz?
    Date: 18 Feb 2007 07:31:34 -0800

    ps.com>:
    > Poproszę. Akurat jest okazja, by sprawdzić [20 lutego] :)
    > Tomasz Nycz

    Żeby nie wysyłać pocztą:
    http://asen.wikidot.com/local--files/pliki/pit5.ods

    plik w formacie OpenOffice.ux.pl 2.0.2
    nie zawiera makr, można go zapisać w formacie excela
    oblicza zaliczkę na podatek dochodowy w roku 2007,
    ale wystarczy zmienić dane w skali podatkowej
    i będzie liczyć dane z innych lat,
    ale wtedy trzeba dopasować zaokrąglenia
    plik nie ma zabezpieczeń, można go udoskonalać wg uznania
    proszę nie krzyczeć na mnie jak coś niedopracowałem
    mój email "znany redakcji".