  • 1. Data: 2007-02-15 15:43:29
    Temat: Aparat w DG
    Od: "Anxy" <a...@p...onet.pl>

    DG, VAT, KPiR, memoriał

    Chcę na stronie internetowej zamieszczać zdjęcia, w tym celu potrzebny jest
    mi aparat fotograficzny. Czy US nie przyczepi się jeśli kupię go na firmę?
    Pozdr.
    A.

  • 2. Data: 2007-02-15 15:48:26
    Temat: Re: Aparat w DG
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 15-02-2007 o 16:43:29 Anxy <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > DG, VAT, KPiR, memoria?
    >
    > Chc? na stronie internetowej zamieszczaae zdj?cia, w tym celu potrzebny
    > jest
    > mi aparat fotograficzny. Czy US nie przyczepi si? je?li kupi? go na
    > firm??

    US zawsze się może przyczepić, kwestia żebyś miec argumenty na odczepienie
    się :)
    Jeśli ma być uzywany w DG i spełnia wymagania z Art. 22 updof to możesz go
    spokojnie wrzucić w koszty.
    BTW fakturę "na firmę" zawsze możesz wziąść, nie skuktuje to automatycznym
    "ufirmowieniem"{ sprzętu.

    pozdr

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne