    From: "pawelj" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Socjalne - talony i podatek.
    Date: Wed, 9 Dec 2009 18:28:25 +0100

    Wygląda nie tyle na przekręt co na niezrozumienie przepisów.

    Czyli wariant pierwszy. Nie o to mi chodzi.

    > ...więc już nie jest "na czysto".
    > Albo mamy mocno rozbieżne pojęcia co to znaczy "zarobić na czysto".

    Na moje oko też prawidłowy jest wariant pierwszy. Niestety za diabła nie
    mogę wytłumaczyć tego księgowej dla której pojęcie podatku z socjalnego jest
    zupełnie odmienne od podatku z "normalnej" wypłaty.
    Może więc ktoś zacytuje mądry paragraf na sposób potrącenia podatku z
    socjalnego.

    --
    PawełJ