  • From: "Konrad" <dzesi@SRAMNASPAM_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Spadek podatki opłaty
    Date: Thu, 29 May 2008 10:02:10 +0200

    news:g1kncl$4ga$2@inews.gazeta.pl...

    > napisz to jeszcze raz po ludzku.

    Przepraszam ale według mnie jest to dość jasno napisane.

    W spadku po bliskim krewnym tobie i jeszcze kilkorgu członkom rodziny
    przypada kawał gruntu z jakąś ruiną na niej.

    Zostaje tez wyznaczony przez sąd jakiś człowiek który to w waszym imieniu ma
    sprzedać a kasę wam podzielić..

    Sprzedaje on działkę pobierając jednocześnie podatki i opłaty związane ze
    sprzedażą ziemi.

    Na końcu wysyła plik papierów dokumentujących jak to on to sprzedawał.

    No i na jednej z kartek widnieje pouczenie typu "Jako ze nie jesteś
    obywatelem USA w celu odzyskania niesłusznie pobranych podatków skontaktuj
    sie ze swoim doradcą podatkowym."

    Nie wiem jak dokładnie brzmiało to zdanie ale kontekst był tego typu.

    pozdr.