eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSpis z natury na dzień rozpoczęcia działalności gospodarczej. › Re: Spis z natury na dzień rozpoczęcia działalności gospodarczej.
  • Data: 2012-08-10 22:49:00
    Temat: Re: Spis z natury na dzień rozpoczęcia działalności gospodarczej.
    Od: Lukasz <k...@a...pl[usun]> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.08.2012 22:42, jureq pisze:
    > Pamiętaj, że przy prawach autorskich masz obecnie zryczałtowane
    > koszty w wysokości 50%. Czy rzeczywiście nie jest to wysokość
    > opłacalna? W przyszłym roku powyżej pewnego dochodu będzie być może
    > tylko 20%.

    Wolałbym rozliczać to przez przychód z DG bo wtedy mam klarowniejszą
    sytuację. Obecnie nawet nie wiedziałbym jak się zabrać do rozliczania DG
    i przy tym z praw autorskich. Poza tym dostałem środki za założenie
    działalności, więc nie wiem czy tutaj nie byłoby potem jakiś perturbacji.

    Sprawdzę to w takim razie.