  • Data: 2006-02-04 15:34:06
    Temat: Re: Spis z natury początkowy
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Które z wymienionych może zawierać początkowy spis z natury w celu ujęcia w
    > kosztach?
    >
    > - materiały,
    > - towary handlowe,
    > - drobiazgi kosztujące 100-1400 zł będące wyposażeniem
    > - wyposażenie powyżej 1500/szt
    > - oprogramowanie,
    > - wartości prawne i niematerialne,
    > - samochody
    >
    > Które z powyższych umieszczam w spisie początkowym, wchodzą w koszty i nie
    > umieszczam ich w spisie po roku?
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
> [...]

    Czym większa wartość będzie w spisie początkowym tym mniej podatków będzie do
    zapłacenia w przyszłości. Ponieważ jak z Twojego pytania wynika nie bardzo
    rozumiesz ideę rozliczeń, proponuję udać się do biura rachunkowego po
    wyjaśnienia. Ale generalnie czym większy stan na początku ( nikt tego nie
    kontroluje, ja przynajmniej nie znam takiego przypadku ) tym dłużej można "
    jechać " na stracie i działać.