    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Spółka bez spółki
    Date: Thu, 14 Jun 2012 09:06:58 +0200

    > Tristan, ale to jest odpowiedz na INNE pytanie.
    > Bo zupełnie czym innym jest że twierdzenie że czegos NIE WOLNO,
    > a zupełnie czym innym stwierdzenie że się NIE OPŁAA.

    No ale o tym mowa, jak zrobić coś sensownie.

    > Ale to działa na odwrót. To Ty musisz mieć pomysł, i ew. szukać
    > w nim dziur.

    No pomysł opisałem. Jest Kilku Przedsiębiorców, którzy chcą razem pod
    jedną marką świadczyć usługi, przy minimalizacji kosztów i wzajemnych
    zobowiązań.

    > No to opisałes działanie spółki cywilnej.

    No też nie do końca, bo podział zysków w SC jest stały. Mylę się?

    > No to IMO moga, i do *tego* żadnej spółki IMO nie trzeba.

    No to właśnie o to cały czas chodzi.

    > Problem stanowi *pozniejsze* wspolne działanie, obiecane klientowi
    > w reklamie (z podanym wspólnym telefonem).

    To znaczy? No wspólne działanie jest takie, że Sobie Znanym Sposobem
    będą się tymi klientami dzielić. Raz jeden pojedzie, raz drugi,
    dwanaście razy trzeci. Po ludzku to oni się dogadają, byle jakiś urzędas
    nie miał Pretensji Bo Cośtam.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek