  • 21. Data: 2002-10-30 08:21:21
    Temat: Re: Spolka z o.o. - koszty, podatki
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:apo4l9$e2$1@news2.tpi.pl...

    zapomniałem jeszcze :.
    Z łażeniem do US i ZUSu i poprawianiem ich porąbanych formularzy:-(

  • 22. Data: 2002-10-30 09:14:39
    Temat: Re: zrobiło sie OT - Re: Spolka z o.o. - koszty, podatki
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik ann napisał:
    > Czy czasem nie jesteś zarozumiała?
    > - pozdrawiam

    Aha... czytać tez nie potrafi...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 23. Data: 2002-10-30 15:35:37
    Od: Lukasz Sikora <l...@j...net.pl>

    W artykule <apn084$n25$1@news.tpi.pl> Maddy napisał(a):
    > Pomijam meritum, bo sprawa wyjaśniona..
    > Ale to mnie zabiło...

    > Wolę wydłubać koleżance oko niz odmowic pomocy w wyciąganiu paprocha...

    Wole zaniesc rannego kolege do szpitala, wiedzac, ze moze mu to
    zaszkodzic, niz czekac, az sie wykrwawi na moich oczach....

    > Co to było o dobrych intencjach... i piekle?

    Kto ma dobre intencje, ten nie idzie do piekla ;P

    > Maddy (bez groźnych dla otoczenia odchyleń samarytańskich)

    Hmm, skoro tak sadzisz :)

    pozdrawiam
    Lukasz S.

  • 24. Data: 2002-10-30 18:27:08
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    biore duzo mniej
    grzess

  • 25. Data: 2002-10-30 22:58:45
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 Oct 2002, Maddy wrote:

    >+ Użytkownik ann napisał:
    [...]
    >+ lizuska...

    Ekhm... dobrze że powściągnąłem palce, bo jakbym miał
    *wszystkie* panie przeciw to bym przepadł ;)

    Gotfryd
    (z pozdrowieniami dla pań i reszty :))

  • 26. Data: 2002-10-30 23:02:48
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 Oct 2002, Maddy wrote:
    [...]
    >+ podziwiasz jego zdolności dygresyjne?

    Maddy, a jest ktoś kto *ciebie* przebija ??
    -:)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (podziwiający :))