    From: "Adamski" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Spór prawników - kto ma rację?
    Date: Tue, 16 Sep 2003 15:13:47 +0200

    > Mój notariusz twierdzi że najpewniejsze kroki dla kupującego to:
    >
    > 1. Rano jadę do sprzedającego i jeśli mieszkanie jest puste to spisujemy
    > protokół (liczniki itp)
    > 2. Jedziemy do urzędu w celu wymeldowania sprzedającego
    > 3. Następnie do notariusza, podpisujemy umowę kupna-sprzedaży, zapłata
    > gotówką całej wartości mieszkania i tu przy notariuszu następuje
    przekazanie
    > kluczy do mieszkania. I od tego momentu jestem nowym właścicielem.
    > 4. Dodatkowo już tak zupełnie prywatnie, podpowiedział mi że zaraz po
> [...]

    Odpowiedz na Twoj post jest (wydaje mi sie) prosta. Niezaleznie od
    znajomosci prawa Twoj notariusz "reprezentuje" Twoje interesy, czego nie
    mozesz z pewnoscia powiedziec o notariuszu sprzedajacego.. Dodatkowo to co
    mowi jest dosc przekonujace i nawet jesli nie zupelnie ma racje to z
    pewnoscia dmucha na zimne. Prawo prawem - zycie zyciem. Nie widze celu
    dlaczego Twoj notariusz mialby Ci sciemniac. Zastanawiajace bedzie jesli
    zmieni zdanie.

    Hmm sam nie wiem juz czy to jest na temat czy nie.
    Pozdrawiam
    Adam